Om oss

17.10.2017

Jenny och Johan

Hej och tack för att du vill läsa min blogg. Detta är jag Jenny och min man Johan, vi är 37 år och är boende i Skåne. Vi har varit ihop i snart 17 år. 

Vi träffades år 2000 och flyttade ihop inom 1 månad. 2001-06-22 förlovade vi oss hemma hos min mamma under midsommarfirandet. 2001 i Dec så köpte vi vårt hus ihop. Vi flyttade hit och har nu bott här i snart 16 år. 2017 den 10/6 gifte vi oss nere vid sjön. Ett mycket litet och enkelt bröllop. Vi är inga personer som tycker om att fira stort utan litet räcker.

2017 tänkte vi skulle bli vårt år, eller mer det kändes som det skulle bli vårt år. Men tyvärr så blev det inte som vi hade tänkt oss, och det är därför jag tänkte jag skulle skriva denna blogg för att dela med mig av vårt liv och vår resa som vi har och kommer att få göra. Och hoppas att detta kan hjälpa någon annan i sin sorg och saknad efter sitt änglabarn. Vi skulle bli föräldrar till vårt första barn Tex, och gud vilken längtan detta har varit.  

Vårt bröllopsfoto som är taget nere vid sjön där vi gifte oss under en stor fin ek. Detta va 2017-06-10. Och här är jag gravid med Tex. 

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång